lördag 20 augusti 2011

Har man tagit sin diet på lite för stort allvar?

Jag är nu inne på min femte vecka med lchf. Hittills har inget hänt på vågen, men jag mår bra i övrigt, så jag tänker fortsätta ett tag till. Men jag undrar om jag inte åftt det på hjärnan ändå…
   Vaknade med panik här imorse efter en komplex dröm. Jag drömde att jag sov och plötsligt vaknade till, eller snarare fick medvetenhet, om att jag satt och åt en skål med müsli (strängt förbjudet enl lchf). Framför mig stod maken som glupskt slängde i sig en skål corn flakes (lika förbjudet det). Vi frustade och åt som om det gällde att smygröka; bara ingen ser oss…
   Jag fick så dåligt samvete i drömmen att jag vaknade. 
   Så nu blir det ägg och bacon till frukost och 30 piskrapp för att jag syndade. Typ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar