lördag 25 februari 2012

LCHF 5 månader

Kampen går vidare. Eller ja, kamp och kamp. Jag fortsätter äta god mat, nötter och mörk choklad och dricka rött vin. Så mycket kamp vet jag inte om det är...
   Det är 5 månader sen jag slutade amma och totalen är 6 kilo ner sen dess. Visst försöker jag komma ut på en promenad så ofta jag kan och ett kort pass Pilates hade varit najs att få till lite oftare, men sammanlagt blir det sällan mer än 2 timmar i veckan av fysisk ansträngning... på det sättet i alla fall. Så man kan inte direkt säga att jag tränar mig i form.
   Men 6 kilo ner. 5 cm mindre i midjan. Sakta men säkert. Visst hade man önskat att man tjohooo från en vecka till annan var sitt gymnasiejag, men sådan är nu inte världen beskaffad.
   Det är 6 kilo kvar till målvikt. Alltså ca ett halvår till om det fortsätter i den här takten. Det blir kanon.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar