måndag 3 juni 2013

Till alla er som hittat hit från tveksamma källor

Jag har varit frånvarande från blogg - och det mesta i övrigt också kan den som känner mig väl iaktta - det senaste. Ändå har jag haft bra besöksstatistik. Underligt. Så brukar det inte hänga ihop. Jag såg då att flödet kommet från en viss källa.
   Jag vill hälsa till alla er som länkats hit till Lyran från sajten topblogstories.com. Jag är hemskt ledsen att göra er besviken. Jag vet att ni kommer från en sida som erbjuder lite mer... rajtantajtan... och så länkas ni hit med stora förhoppningar. Det närmaste sånt vi kommer här är ett gammalt inlägg om mjukporr i form av filmen Blå Lagunen. Inte så jävla sexish, men där var det. Jag beklagar att ni fick ta en sådan omväg, men hoppas att ni snart hittar rätt igen och kan fortsätta på uttrampad stig. Carry on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar